Sıkça Sorulan Sorular

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Earum, atque. MinusLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit.
Blefaroplasti sonrası kaç günde iyileşirim?
Cerrahi sonrası medikal tedavilerin yanında 48-72 saat buz uygulanması gerekmektedir. Hastalar 3-4 gün sonrasında masa başı veya yoğun aktivite gerektirmeyen işlerine , ortalama 7 gün sonrasında da aktivite gerektiren sosyal hayatlarına devam edebilirler. Dikişler 7-10. günlerde alınmaktadır.
Göz sulanması nasıl tedavi edilir?
Göz sulanması şikayeti ile başvuran hastada hastanın yaşı , şikayetinin süresi ve ek hastalık mevcudiyetinin sorgulanması, detaylı göz muayenesi, gözyaşı kanalı ve burun içi değerlendirmesi yapılarak öncelikle nedenin saptanması gerekmektedir. Sonrasında nedene yönelik ilaç veya cerrahi tedavi planlanmaktadır.
Gözaltı morlukları için tedavi seçenekleri nelerdir?
Gözaltı morluklarında nedene yönelik tedavi esastır. Cilt renginin koyuluğuna bağlı gözaltı morluklarında gözaltı mezoterapileri ve lazer sistemleri ile tedavi mümkünken çökmelere bağlı morluklarda ise dolgular bir tedavi seçeneği olmaktadır.
Kaş kaldırma hangi yöntemle yapılmaktadır?
Kaş kaldırma hastanın ihtiyacına göre farklı tekniklerde kaş kaldırma ameliyatları ile veya ameliyatsız kaş kaldırma yöntemleri ile yapılabilmektedir.
Göz kapağı estetiği fiyatları ?
Göz kapağı estetiği kişiye özel planlanması gereken bir cerrahi olup ; hastanın göz kapak yapısı ve hangi cerrahi teknikle düzeltilebileceğine göre değişmektedir. Bu nedenle göz kapağı estetiği hekiminizce yapılacak olan detaylı bir muayene sonrasında belirlenebilir.
Blefaroplasti kaç yaşında yapılır?
Yüzümüzün anatomik yapısının gelişimini tamamladığı yaş ortalama 18 yaş itibariyle yapılabilmektedir. Burada kişinin mevcut problemden rahatsızlığı göz önünde bulundurulmaktadır.